Jag ramla in på nått diskotek och sen ramlade jag ut så vitt jag vet...

Som jag sagt förut och säger än en gång, bloggen går trögt och vi/jag får be om ursäkt över detta!

Helgen har gått sjukt snabbt, vet ej vart timmarna tar vägen, fredagen var allmänt soft gled runt i bilen kollade TV mm. Lördagen hade inte så mycket att bjuda på heller, Örat softade, jag (Erik) och Nicke var i Västra Ämtervik och spelade fotboll (stryk 1-0) och Blom han jobbade.

Mot kvällen var planerna att svinga bägaren i det blå, dock kom annat ivägen och de enda det blev fest för var Blom och Nicke. Dem har jag inte hört nått från än, så vi får väll hoppas de överlevt ännu en kväll!

Denna gråa söndag går i mysbyxans tecken, för mig och Örat blir det lite fotbollsdömning men frammåt senare eftermiddagen så är det nog bara film och allmänt softande som gäller.

Detta måse vara ett av de tråkigaste blogginläggen hittils! Men det må så vara,  får hoppas att veckan bjuder på lite roligare händelser att skriva om.

Dagens låt: Håkan Hellström - Ramlar
Dagens ord: Vårtgård
Dagens personlighet: Steffo Törnqvist

image16

Dagens tips:
Den grymma amerikanska serien Entourage (trailer nedan)



Huston we´re going down // Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0