Ledig dag...

Japp, då har man studiedag då, en måndag kanon med lite långhelg! Hmm nja, både ja och nej! För ledig dag är det minsta det är idag, till alla er som inte gjort projektarbete men ska göra det i framtiden: BÖRJA TIDIGIT och för er som gjort det, ni fattar nog vad jag pratar om!

Hur som helst det är mycket kvar att göra, jag (Erik), Örat & Niklas har en del att göra men det är bara skriftligt så, kan vi bara kämpa oss igenom det idag så har vi det roliga kvar, att spela in en dokumentär.

Jag passar på att göra lite reklam för vad som komma skall, imorron börjar vi här på bloggen att lägga ut bilder på oss själva vi inte är allt för stolta över! Så håll dig uppdaterad!

Hur har helgen varit då? Det var ju hotellet för alla utom Erik som dömde fotboll och Nirre som var i Torsby. Det  var så där, en kväll som inte går till historieböckerna för en av de trevligare av kvällar! Inge mer om det, inte ens värt att berätta något!

Igår blev det klart, Färjestad - Linköping i SM-semifinalen så ni kan ju räkna med att vi är på plats vid hemma matcherna ända fram till att guldet är vunnit!

Nej nu blir det PA och när det är klart så kan alla räkna med en fest som varar i flera dagar, det är fan tyngre än att ta körkort! Skriv upp det!

Dagens låt:  
Queen - It´s a hard life
Dagens match: Mastis - Andra laget    5-13
Dagens personlighet:   Den harmynta killen (troligtvis bara Sepand som fattar vem jag menar)

Dagens Film: Här får ni njuta lite av Johan Glans



Over and out // Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0