Småstad, självbekräftelse & avund!

Som vanligt ber vi om ursäkt för att vi är dåliga på att blogga. Ja vi är väll kanske inte dåliga, vi är nog bara jävligt lata eller nog, JO vi är lata som FAN. Men nog om detta nu vet ni det!

Vad gör man löningsfredagen den 25 maj i Kristinehamn då? Nja ungefär ingenting, trots att vakten påstod att Ankaret var fullt så kändes det inte riktigt som det borde, var det folket som var där som var fel elr var det vad man själv druckit? Jag vet ej men känsan är nått mitt i mellan och det är nog där vart svaret till slut hamnar med. En hyffsat nykter kväll (otroligt men ja, match imorron) som denna gick åt att mest studera folket ute.

Så vad ser man som salongsberusad i ett hav av berusade krogbesökare? Ja tre ord egetligen, tre ord som jag och Jari kom på över en livlig sikuion mitt imellan två låtarav kareoken; Småstad, självbräftelse och avund. Så, varför just dessa? Det kan man fråga sig, men just känslan för dessa ord var rätt, hoppas det räcker så!

Vad som händer i helen det märks men jag hoppas den har något trevligt att bjuda på, vi ses i dimman!

Dagen ord: Akupunktur
Dagens Lundgren: "Henne har jag pulat med på övervånignen av statt"
Dagens kusk: Åke Svanstedt
Dagen person: Haral Treutiger
Dagens låt: DCFC - I will follow you into the dark
Dagens one-hit-wonder:  Buggles - Video kill the radio star
Dagens tysk: Tysken med glasögon
Dagens matrial: Frigolit


Huston we have a problem // Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0