En snabbis med Eric Grönberg

Sliders ringde upp den Audi åkande mannen från Upplands Väsby

Vad har du för dig just nu?
- Sitter hos en polare och "lanar"

Vilka är dina senaste höstfynd?
- En Audi A4 och nya skinnhandskar. They're so nice!

Borde inte galonvantar passa dig bättre?
- Jo, det är i och för sig sant. Men det känns nästan lite "too much" liksom.

Men ingen kvinna, vid sina sinnens fulla bruk, skulle väll ändå säga nej till dig?
- Nej, det är väll förmodligen sant.

Hur kom det sig förresten att du började jobba på Ankaret?
- Jag behövde ett jobb och jag trivs ju i baren!

Hur mår ditt hår nu efter värnplikten och all rakning?
- Friskt, naturellt och jävligt fylligt. Börjar komma tillbak till min nougata kulör.

Vad står det egentligen i ditt jobb kontrakt med Ankaret?
- Jag får inte gå upp och ner i vikt eller ändra mig för mycket över huvud taget. De vill bara ha mig som jag är.

Såklart. Vad är dina planer nu?
- Ska ner till Frankrike i veckan och spela in min första film, vilket ska bli spännande. Och sen kommer ja till Sverige och Ankaret. Ses då!

Tack för att du tog dig tid!
- Tack själv!


Kommentarer
Postat av: Karsten Jancker

Oerhört intressant att läsa om denna gosses bravader!

2007-10-05 @ 01:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0