Snart slut...

:Ja,det är sorgligt med snart är det ett faktum. Slutet på lanet är snart här och sliders packar ihop. Men det återstår några desperata timmer kvar innan vi knyter ihop påsen och ger oss. Vi lämnar lanet med några fina minnen men mest en lätt ångest känsla att vi kastat bort ca. 4dagar av vårat liv på precis ingenting, men och andra sidan. Vad skulle vi annars ha gjort? För att sammanfatta ett Sliders lan lite kort kan man säga såhär: Abel sitter och pular med nått viktigt, Nirren Lirar NHL, Öhrström tankar musik och filmer, Blom klagar på att han inte har nått att göra, Ron spelar spel, Jari sitter tyst i ett hörn och kollar film och jag Grönet sitter mest och njuter av stämingen bland mina vänner och svär över min dator. Så med hela Sliders bakom mig så tackar vi för det här lanet och alla besökare på bloggen.


Dagen Citat: "aldrig förr har så många haft så få att tacka för så mycket!"


Lanets hjälte: Blom (?)

Lanets Film titel: Texas Asshole Massacre

Lanets dryck: Cola / Öl

Lanets mjukvara: DC++

Lanets låt: Trollkaren Lurefix




Peace out // Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0