Tillbaka på kontoret...

Först och främst vill jag be om ursäkt för uteblivna inlägg från gårdagen och uräktar mig med att vi hade fullt upp ändå! Men nu är vi tillbaka på "kontoret" iklädda söndagskostymen redan idag, med panodil, cola, chips och all annan nödvändig proviant för att klara upp den vätskebalans som vi ordagrant våldtog igår!

Och till sumeringen av gårdagen: Efter två års väntan var vi äntligen tillbaka på brotsplatsen, kvarndammens bastu, som vi senast rev under dans till den klassiska låten Country roads. Men nu var bastun hel, röken bolmade ur den ovala stugan i skogsbrynet som skulle kunna vara hämat direkt från Tolkien fantasi-by Fylke och vi var laddade för en helkäll. Iklädd det manligaste av det manliga, kalsonger, tog vi oss an de oräkneliga antalen bira vi hade släpat upp och kvällen var igång. Jag lämnar resten åt er fantasi men jag ka ju säga att om väggar kunde tala så skulle kvarndammens bastu jobba på Se&Hör, eller ja iaf ha en mer välbesökt blogg än oss. Det blev hur som helst en kanon kväll och dagens huvudvärk tar vi med ett leende.

Hoppas ni fortsätter följa oss under dagen för det kommer mera som Martin Timell brukade säga under mitten av 90-talet!

Peace in the vally // Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0