Nicke K 20 vårar

Yes, idag fyller sliders egen mångsysslare Niklas K 20 vårar och det är med dunder och brak han firar sin födelsedag! Vi på kontoret ringde givetvis upp Niklas och frågade vad som står på schemat för dagen.

Namn: Niklas "Nirren" Karlsson
Civilstånd: Flickvän
Aktuell med: Jobb på Cramo och fika

Hur känns det så på självaste dagen?
- Jo tack, det känns bra. Det ska bli skönt att kunna gå ner till bolaget och plocka sin egen lilla blandpåse!

Hur kommer du att fira din födelsedag?
- Ikväll blir det relativt lugnt, det blir bara en lite festligare middag med familjen.

Ingen storslagen fest?
- Jodå, det blir till helgen och nästa vecka. Till helgen tänkte jag korka upp ordentligt och slå klackarna i taket!

Vad kommer det att bjudas på?
- Rolig fråga! Jag själv har stort kulinariskt intresse så jag kommer att bjuda mina kamrater på en tre-rätters á la top notch! Till dricka kommer jag att köpa in ett riktigt gott vin, företrädelsevis: Chateau Haut Brion Pessac.

Lycka till med allt och Grattis än en gång!
- Tackar, så hjärtligt!


image165

Och så här kan det se ut efter en hel kväll med Nirre K


Kommentarer
Postat av: Ron

Grattis Nirre !! Jag är i gbg nu men jag kommer hem imorgon. Men jag följer med er ut
helgen :)

Grattis igen!

2008-04-24 @ 17:38:49
Postat av: Michaela

Grattis Niklas hehe! :D

2008-04-29 @ 14:49:59
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0