Ord som skulle få dig att säga..VA?!

Det finns ju sånna ord som folk lixom hänger upp sig på. Och vi är väl medvetna att vi kan vara några av dom.
Men sen finns det ju sånna där ord eller meningar man aldrig kan tänka sig att en person skulle säga. Så här kommer några ord som ni förmodligen aldrig kommer höra från oss.

Blom: Nej det blev lugnt igår.

Nirre: Det får räcker med en portion för mig.

Crilla: Jag vet exakt vart jag har lagt nycklarna.

Abel: Jag har ingen aning om hur det här dataprogrammet fungerar.

Öhrström: Jag behöver inga fler lacost skor nu.

Barren: hur fan var det man gjorde carbonara.

Grönberg: Det räcker med en 4cl rom&cola.

Jari: Tyvärr har jag inte sett den filmen.

Putte: Jag ska nog stanna i Kristinehamn hela livet.



Givna grisar // Sliders

Kommentarer
Postat av: Anonym

"men du har ju inget körkort"

"VA"

2008-08-29 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0