Mellandagsrea - Guitar Hero

Fyndade lite på rean och fick mig ännu ett spel i Guitar Hero-serien, kul med lite nya låtar, härligt att fördriva lite tid. Så efter att jag duschat stod jag där, kalsonger, gitarr och stereon kopplad till TVn för att få det där lilla extra trycket. Jag står mitt i rummet, det smäller i knapparna och känns som jag har bytt plats som gitarrist med Mick Mars i Mötley Crüe. Jag är i min egen värld för tillfället coolast av alla.

Helt plötsligt slåt tanken mig hur patetiskt det är, i mitt huvud ser jag Guitar Hero-reklamen med en runtskuttanden Heidi Clum det känns in alls bra. Tänker sedan på hur mycket Heidi Clum kan dra åt helvete, det är Tom Cruise som är orginal, Tom Cruise är cool, jag är cool.

Jag trycker på start för att komma igång igen. Jag är efter en svacka på några sekunder åter igen coolast i hela världen. Jag och Tom Cruise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0