Den hemliga hjältinnan som gav oss kraften tillbaka...

En anonym kommentar på förra inlägget satt på ett eller annat sätt fart på oss igen, som en 12 V kontakt rätt upp i strogången för att ladda upp de bloggbatterier som varit döda ganska länge. Kanske är dessa bloggbatterier ungefär lika värdelösa som batterierna i en Motorola Razr, 2 samtal och några sms så är det dött, men nu är vi iaf fullladdade och som en vis man en gång sade så ska man ju smida medans järnet är varmt.

Jag hoppas ingen tog förra inlägget på allvar och tror att vi fått storhetsvansinne och svävat iväg för att göra en modeblogg, för så är det inte, skulle bli katastrof och vi skulle anses som idioter (ännu större?) det var bara ett harmlsöt försöka att än en gång driva med vår kära kumpan Johan och hans outfit på nått julbord nån gång i tiden.

Förresten att vara bakfull på lördagar är fan inge kul, alla pratar om party medans en annan spyr av blotta tanken på alkohol. Bakfyllans dag är söndag och ska så förbli, ändå är man så dum att än en gång vara det på en lördag, så vad fan ska man göra imorgon?

Och dagens frågetecken, vem är hjältinnan?


2 minuter charging // Sliders

Kommentarer
Postat av: Anonym

En hjältinna ska alltid skydda sin rätta identitet. Men jag kan svära på att om ni alla tänker efter så kanske det finns en hjärtlig själ som en gång i tiden bodde i samma håla som er och partajade med er nån gång ibland (alla har jag inte umgåtts med men iaf MesAnton k...). Nån dag kanske jag avslöjar mig, men fram till dess...Do it, and do it hard!

2008-02-20 @ 14:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0