Intervju - Johan Öhrström

Namn: Johan Öhrström
Aktuell med: Jobb i Norge
Sysselsättning: Allt i allo

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Att vara bäst på allt.

Vad beställer du på krogen?
- Highschool swimmingpool! Vodka, lime och mineralvatten. Prova, jättegott.

Vilken är din största fåfänga?
- Mina händer, dom får inte bli för torra. Och min lugg ...måste va rätta produkterna, helst Wella!

Vilket är ditt starkaste minne från brandommen?
- Hagen. All pulkaåkning ..det har satt sina spår.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Hårband. I fucking invented it!

Vad är det närmaste döden du kommit?
- När ja cyklade över en bro en gång. Då kom en och var riktigt nära att köra på mig, men ja cyklade faktiskt mitt i vägen.

Hur vill du helst transportera dig?
- Rollerblades. Fast ja kan inte bromsa eller svänga åt höger.

När va du ute senast?
- Måste varit förra helgen, är ute ganska ofta :)

Säg en bra mening om dig själv?
- Man kan ta Johan från hammaren men aldrig hammaren ur Johan ..typ!

Vilket är det konstigaste smset du fått?
- Hej vad gör du? Och ja svarade: ja sitter och bajsar!

Tack Johan!
- Tack själv.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med lite uppdatering! Jag vill dock se lite mer bar bringa!

2008-02-02 @ 19:33:19
Postat av: Anonym

bäst på allt minus biljard då eller? ;)

2008-02-02 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0