Onsdag

Hej alla vänner,

Hur mår ni? Vi mår bra. Sitter just nu och tar en kopp, som omväxling. Det är gott. Svart. Starkt. Nicke sitter bredvid, han läser Dagens Nyheter. Känns som han läser varenda rad. Speciellt reportget om Cuba och Fiedel Castro. Han tycker det är intressant. Givande. Men är dock lite orolig för Cuba's regim. Erik, Johan & Jerry är och arbetar på deras kropsform. Efter ett antal trampande varv på motionscykeln övergår de till kanske bicep och rygg (har ingen aning vad som står på schemat för dagens träning). Jag kan se dom framför mig. Mjukisbrallor, enkel t-shirt och svettiga. Som det ska vara på ett medelmåttigtgym.

Niklas:
Detta är fakitskt mina första rader i denna Blogg. Vi har i flera månader (t.o.m år) skrivit massa inlägg om vad vi gör, har gjort, kommer göra osv. (man kan räkna på en hand hur många söndagar det INTE har kommit in ett såkallat "bakfylleinlägg" om hur dåligt man mår men hur kul vi faktiskt hade det igår)  men jag har aldrig riktigt haft något intresse i detta skrivande & har därför överlåtit skrivandet till omvärlden till mina sofistikerade vänner, men nu känner jag att det var dags att för första gången gå ut med mina känslor, tankar och vad som komma skall.
     Idag har jag varit nere hos min privata husdoktor Inger och tagit spruta för Hepatit B, funderar på att ge Inger sparken eftersom jag inte hade någon känsel i armen i cirka 15 minuter efter injenceringen. Om några veckor lämnar jag det trygga & kalla Svedala & beger mig till varmare breddgrader, destination Thailand. Nu kommer jag att höja ölkonsumtionen från två dagar i veckan till sju dagar i veckan i en treveckors period. All öl kombinerar jag med sol, bad, snorkling, nyttig mat och mycket frukt så min kroppsfigur kommer jag, vad jag tror och hoppas få behålla någorlunda.

Vi tackar Nicke för hans premier-rader, en mycket bra och välskriven paragraph!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, så återkommer vi med mer info under veckan!

MVH,
Sliders Group

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0