Lyssnar på Torehammar och har fötterna på skrivbordet, snart är det helg

Sista arbetsdagen för veckan är nu till hälften avklarad, ute står solen i cenit, Blom, Jari, Grönet och Crilla är ute på sjön, Nirre är i götet för att lyssna på Bruce ikväll och här sitter jag med fötterna på skrivbordet och har inget att göra. Vissa har det bra!
 
Tre timmar kvar av dagen och allt man ska ha gjort i veckan är redan omhändertaget, vad fan ska jag göra nu? Just nu underhåller Henrik Torehammar den gamle kristinehamnaren på P3, men det är ju bara tillfälligt,  känns det som att det kommer bli några mycket sega timmar.

Som tur är så är jag nog inte ensam om att ha några tröga timmar framför mig, någon stans på andra sidan staden står troligtvis Johan och spikar på någon friggebod och nere i Centrum står Putte och har fullt upp att lura på en stackars 15 åring ett par jeans som kostar mer än dennes barnbidrag. Men snart så, snart slutar vi och då jävlar är det helg, fan vad gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0