Sketen Fredag

Hej,

Jag sitter här i min ensamhet. Funderar mycket. Funderar på allt som har med livet att göra. Vad är det som händer, åt vilka håll styr det? Det är många tankar som spinner runt i min hjärna.

I alla fall är det fredag, en fredag som inte känns som en fredag! Ska jag vara ärlig, så känns det som söndag. Det kan bero på all alkoholkonsumtion under veckodagarna, men det kan också vara det tragiska vädret som styr allas humör! Trotts allt detta så mår vi bra. Vi på sliders mår faktiskt bra, vi har liksom inte så mycket att klaga på. Var och varannans vardag styrs av hårt arbete och vi har insett att våra liv som proletärer har börjat tagit fart.

Hoppas ni mår bra i alla fall. Okey, ni får klaga på uppdateringen men, det är som det är! Vi bloggar lite sporadiskt. Håll ut, snart är det jul igen!

Vi syns på krogen,
MVH
Sliders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0