Åter ny vecka

Junior kan konsten att konsumera och givetvis mycket annat. Efter ett frekvent surfande efter bästa mobilen, eller lättare sagt den stekigaste! Har han hittat en som passar honom utomordentligt bra. Modellen heter m6001, den har allt man kan tänka sig. Från sketna sms till kontrollpanel. Fan, han kan till och med blogga live från mobilen, vad säger man världsklass! En mobilkåtare kille får man leta efter. Fast ändå besitter han färdigheter i ämnet. Han kan allt om allt som har med mobiltelefoner att göra. Om ni behöver någon form av suport någon gång, kontakta honom, det är både billigare och enklare, plus att du förhoppningsvis får en trevlig pratstund!

Krilla, denna dekadenta paradox till man, förbryllar min tillvaro totalt!

Samtal igår  2/3 08:

Jag: Hallå, hallå

Krilla: Hallå, hallå, vem är det?

Jag: Hallå, det är jag!

Krilla: Hallå, hallo, varför ..jag förstår inte?

Jag: Hallå, det är ja!

Krilla: Ahh, nu fatta jag! Äh du är rolig du!

Jag: Idiot!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0