Blondinbellas.se

Blondinbellajävel, mumlade jag alldeles nyss för mig själv. För att inte få kommentaren senare "du är bara avundsjuk" erkänner jag redan här att jag VERKLIGEN ÄR AVUNSJUK. Egentligen är det inte hennes blogg jag stör mig på. Det är alla som läser hennes B-blogg som jag har något emot.


För det första är hennes blogg väldigt ointressant. Jag kan inte begripa hur folk orkar läsa hennes såkallade modeblogg. Det är ju för fan ingen modeblogg. Det kanske är jag som inte fattat konceptet med en modeblogg, men den ska väll i alla fall innehålla klädestips? Istället för klädestips har Blondinbella drabbats av hybris. Hon skriver om hur lever sitt förnäma men ytterst stressiga liv som kändis. TV-framträdande där, figurerade på bild här, intervjuades i den tidningen etc. Hon dissar dessutom kända media ansikten (bland dessa, Schulmans). Ser hon sig själv som deras jämlike? Ok. Som människa kanske. Men inte fan är hon i närheten av dem hon dissar när det gäller kändisskap. Hon får allt ta att komma ner på jorden. Som jag förstått är hon en helt vanlig gymnasiestudent som har en helt värdelös blogg. Synd bara att hon tjänar massa pengar på att offer läser om hennes glamorösa liv som ö-kändis. Förresten slog hon besöksrekord igår. 43.000 förvirrade själar gjorde detta möjligt.


Men som sagt, jag skulle gärna byte blogg med Blondinbella och skriva samma ointressanta saker om mitt "everyday life". Jag läste också att man kan få blogg-coachning av henne. Ska fundera på saken... 

Det är ju trots allt inte ditt skrivande som gett dig uppmärksamhet , det är alla offer till läsare som på något obegripligt sätt finner din blogg intessant.

Peace in the valley
Sliders


Kommentarer
Postat av: Erica Grimberg

Kan inte annan än hålla med. Hennes jävla blogg fick ett helt uppslag på aftonbladet under rubriken "Hon tjänar miljoner på sin blogg" Jo varför? För att hon visar upp en jävla brun kjol och skriver " vilket kap ". Fattar inte hur folk ens orkar läsa om saker som hon måste skriva för att gå pengar för det. Hmm. Men jaa, i det stora hela skulle jag inte heller klaga om jag fick byta med henne. Sitter man där på arslet o drar in miljoner ska man väll inte klaga.

2008-03-18 @ 22:29:39
URL: http://grimberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha. Stackars lilla dumma fjortis, det är vad jag tänker om henne. Ser ut som en bulldog gör hon också, braceface.

2008-03-19 @ 15:06:13
URL: http://j0ana.blogg.se
Postat av: förvirrad själ

hoho jag är en av de förvirrade själar som läser hennes blogg, regelbundet till och med ;) /sannapanna

2008-03-20 @ 15:40:22
URL: http://susannna.blogg.se
Postat av: Anonym

ni måste ju också titta in hennes blogg eftersom ni vet att hon hade besöksrekord osv ;)

2008-03-20 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0