Könsbyte, varför inte artbyte?

Idag fick jag ett mail från http www.svedimf.3w.se/. Detta mail framkallade en sida av min personlighet jag inte trodde fanns. Eller rättare sagt... förändrade hela min personlighet. Äntligen fick jag svaret på varför jag känner mig så annorlunda.


Jag är en delfin instängd i en människokropp!


Delfin-i-människokropps-förbundets budskap tog mig med storm. Jag förstår dessa delfinmänniskor fullt ut, jag vet hur de känner. Jag vet dock inte om jag är redo att ingå i medlemskap än. Jag fick trots allt nys om denna organisation idag. Detta beslut kräver begrundan.


Jag stödjer tveklöst organisations kamp för att få genomgå art byte. I dagens samhälle är det acceptabelt med könsbyten, så delfinmänniskorna ska ju då ha rättigheten till att byta art och därmed inta deras rätta identitet. Om vi skulle vilja använda brosket från våra knäskålar till att operera en fena på ryggen ska vi få göra det.

Vad är det hos delfiner som får mig att "vilja göra det" med dem? Jag har länge fantiserat om hur det skulle vara. Först tyckte jag att mina fantasier var sjuka och därför höll dem för mig själv. Men nu ser jag ingen anledning till att hålla tyst längre. Jag är inte ensam!


Stödjer ni delfinmänniskornas kamp? Var vänlig besök deras hemsida. www.svedimf.3w.se/

Delfin-i-människokropps-förbundets jourtelefon 076-2982071

image140

Förbundets ordförande Gert hälsar er välkomna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas ironin går fram

2008-03-14 @ 23:29:12
Postat av: abel

dömer skitfotboll idag så uppdater så man får lite rolig läsning! förresten grattis anton!

2008-03-15 @ 11:10:57
Postat av: Anonym

Hela sidan är ju skapad för att förlöjliga transexuella. Det är det som är syftet med sidan. Detta inser man rätt snabbt när man läser allt som står i sidan eftersom de absolut hela tiden känner sig tvungna att jämföra sig med transexuella.

Detta elaka försök att förlöjliga transexuella måste nog vara otroligt provocerande för transexuella.

Så fort man hintar om att det är därför sidan finns i gästboken, raderas inlägget relativt snabbt utan någon vidare kommentar....

2008-03-19 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0