LIllis och jag mot världen!

Just nu sitter vi tillsammans, tätt intill, känner varnadras kroppsvärme. Han sitter med sitt arbete och jag sitter med mitt. Ibland tittar jag på honom och han tittar på mig! Jag vänder då snabbt tillbaka huvudet till bildskärmen och låtsas som ingenting hade hänt, som han inte såg. Han gör samma sak! Vi iaktar varandra, känner något lurt i luften. Jag tror det är känslan av åtrå. Sådär spänt ni vet? Som på första dejten! Till slut drar jag fingrarna genom hans hår och säger "du min lilla prins" Han tycker det är underbart skönt och tar mig genst kring nacken och maserar lite lätt och säger "vad skulle jag göra utan dig?". Jag njuter stort. Håret reser sig på armarna. Jag Känner att min närvaro tillfredställer honom totalt. Efter en stund ler vi mot varandra igen och bara känner hur känslorna spinner på ännu hårdare i kroppen. Jag är glad och han är glad. Vi utgör ett mycket bra par, Lillis och jag.

Vi jobbar vidare, lyckligare än aldrig förr.

image129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0