Lillis och jag på nya äventyr

Lillis och jag är på äventyr. Vi är just nu på en UF mässa i Karlstad. Det är sjukt tråkigt. Vi finner ingen ro överhuvudtaget. Vi är omringade av alla möjliga människor. Dom är från forshaga, munkfors, kil,  you name it! Vi skulle kunna säga att vi representerar Brogårdsgymnasiet, fast ändå inte. Under de svettiga timmar vi har varit här, har vi ej haft någon internet acces. Jag vet inte hur många gånger jag har frågat funktionärerna om acces, men de säger hela tiden strängt nej! I och med att vi har lite inside connections så har vi nu hackat oss in på KAU's nätverk! Haha, vi är det enda företaget på mässan med uppkoppling! Fast det känns lite mystiskt, ungefär som när man snodde ett tuggummi första gången. Man gör liksom något fel. Man är rädd att någon ska komma på en. Men va fan, vi är ju här, bloggar live!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0