Manlig kärlek i en bastu

Ja då sitter man här med huvudvärk orsakat utav drycken som igår var ens bästa vän. Denna huvudvärk som man idag faktiskt kan leva med efter en trevlig kväll i goda vänners lag.

Som ni redan läst firades igår Eriks 20 årsdag i kvarndammens bastu. Det är något med killar och bastu, ja det är säkert något med tjejer och bastu med men ni förstår vad jag menar. Högljutt, alkoholiserat, naket, manligt. Kärlek helt enkelt. Precis som förra året och året före det. Som sagt mycket trevligt.

Så idag ska vi inte klaga på bakfyllan, det är något man får leva med, idag ska vi stå upp mot den. Rakryggade i mysbyxor, en stor tröja och iPoden i. Idag ska den inte knäcka oss, inte efter en kväll som igår, vi lever fortfarande på ruset, ruset av kärleken, den manliga kärleken i en bastu!


Ett flak är inget att dela på
Sliders

Kommentarer
Postat av: Lange

personligen tycker jag att jag ska få en egen plats i eran blogg, eftersom ni större delan av eran tid i min närvaro inte gör mycket annat än att trakasera mig och mitt efternamn.
Jag vet att jag är Citat: " en mycket attraktiv kvinna" och förstår därför att det inte kan vara lätt att hålla sig på avstånd.
Johan är förövrigt en söt liten pojke som inte riktigt är mogen för att kallas man och kan därför se sig chanslös i denna attraktiva kvinnas ögon.
So long.... lange...

2008-03-09 @ 19:16:09
URL: http://misslange.blogg.se/
Postat av: Adam

Grattis i efterskott Abel! gott o se att ni borjat uppdaterat mer i bloggandet, ni gor ett bra jobb med den nar ni lagger ner er! Pura Vida

2008-03-10 @ 01:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0