Gårdagens nyhet: GTA IV

Det känns lite gårdagens nyhet att säga att GTA IV är beroendeframkallande kul men jag måste ändå säga det. När man har snålväntat ett tag för att köpa en spelkonsol och sen får med GTA så är det ett socialt självmord. Är man inte stark nog stänger man ute allt och sen bara spelar.

Gud vilken nörd säger ni. Alla som har spelat förstår mig nog. För visst är det kul att bara kunna springa runt i en stad som nästan är identisk med New York och göra precis vad man vill. Sno snyggaste bilen, skjuta ihjäl alla som muckar, helt enkelt vara gud.

Visst blir man rädd för sig själv när man åker bil till jobbet och kollar i backspegeln efter poliser men vad fan. Jag lever på GTA-ruset så länge det går, snart har jag klarat spelet och är tillbaka i det verkliga livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0