Long story short

När vi ändå är igång och pratar gamla roliga fylllegrejor som folk har för sig så finns det en hel del att berätta. Vi är barar 20 vårar men ändå finns det en uppsjö av anekdoter att delge er. Vi ska givetvis inte nämna några namn men somliga läsare kanske har upplevt just detta!

Han är en så kallad centralgestalt i gänget och har gjort otroligt mycket roliga saker i berusat tillstånd. När vi i Sliders började våran karriär i alkoholens tecken va denne mannen alltid med, det är han i och för sig nu också men på den tiden kan man verkligen säga att han VAR MED till 100%! En liten röd tråd i vederbörandes festande under den tiden var att han vid sin sprittopp på kvällen alltid gick in i någon slags djup dimma som han aldrig tog sig ur, han repade sig aldrig helt enkelt. Som tur var var det någon cell i hans hjärna som insåg att sista dansen hade gått. Så han  bara gick, alltid, bara försvann utan vidare. Sa inte ett ord till någon! Om han gjorde det sa han något i stil med "-Sug kuk!" eller "-Jag orkar inte mer". Denna egenhet pågick under en längre tid och vi andra i gänget stod många gånger och undrarde vad karln egentligen höll på med? Att tillägga är att vi än idag aldrig fått något konkret bra svar! Och som sagt vi nämner inga namn men en bild från tiden kan man allt bjuda på.



Kommentarer
Postat av: ronne

Haha den bilden kommer jag ihåg. Det var ju när vi var på kalas i karlstad. Och blom sa att vi skulle supa upp min pengar som jag skulle ha till bussen för vi skulle lätt fixa fram pengar till den ändå.



Jag får komma hém nån helg snart innan ni drar

2008-10-21 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0