Om bloggar

Denna blogg har egentligen aldrig varit driven i nått speciellt syfte. Vi har aldrig skrivit om dagens outfit, berättat vad vi har köpt idag eller kanske berättat för världen vilken katastrof det var när mitt svindyra shampo var slut. Vi vill skriva om saker som vi gillar, som stör oss eller annat vi känner för.

Surfade just in på 1000apor.se där jag satt och skummade igenom deras bloggar och kom fram till bloggen Blogg är tjockare än vatten. Där berättas det om blogginehavarnas illamående över ännu en "fjortisblogg", www.kissies.se. Jag gick in även där tittade runt lite och kände enorm trötthet inför faktumet hur många det är som annamat blondinbella-effekten och skriver om sina liv på de rosa molnen.

Jag fick lite småångest att jag som en ny besökare uppmuntrar denna lilla flicka att fortsätta blogga och vill helst av allt kapa hennes blogg och ta bort en plupp i besökarstatusen. Jag kände denna ångest fram till att jag hittade nån som verkligen hatar denna rosa blogg och han har verkligen gjort något med sitt hat. Man ska inte ge credd till folk som bara hatar men folk som försöker stoppa epedimier så som den blondinbella har skapat borde få nån form av pris.
Läs här http://dirrfranfororten.se/?p=18#commentsms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0