Rapport - Anton Blom

Rapporten är tillbaka. Denna gången har vi kartlagt en av sliders största skutjärn, nämligen Anton. Vi har ställt diverse frågor om hans liv och vad som kommer att infinna sig på schemat i höst. Please enjoy!

Hur är läget?
- Det är en aning stressigt. Har en del research på gång, plus att jag jobbar heltid. Men det får gå!

Ingen koll alls?
- Noll koll :)

Är det en stressad Anton vi kommer att ha att göra med i höst?
- Nja. Men så här i lågkonja och allt, blir man lätt lite jäktad. Ingen sitter säker!

Du tvärsomnar alltså så fort du kommer till sängen på kvällarna?
- Ibland händer det att jag har svårt att somna. Men oftast så slumrar jag till direkt, utan vidare ansträngning.

Hur ser Antons frukostliv ut?
- Jag börjar alltid dagen med en stor perkulator köpp, det utgör själva basen i min diet! Sen blir det oftast någon fralla med ost på, det är lite olika!

Hur ser hösten annars ut?
- Det är full rulle måste jag säga. Förutom råsöft är det mycket jobb. Det blir också en längre kulturell resa genom Asien, så det blir härligt!

Kommer resan verkligen vara kulturell?
- I grund och botten är det en kulturell resa. Men såklart, det kommer att hända en del saker på vägen. Vad som kommer att hända är ännu oklart men lite alkoholförtäring kommer förmodligen att ske.

Hur är festlivet annars?
- Det har varit ganska lugnt i och med mitt tajta schema. Men när jag slår till, så slår jag till ordenligt!

Du är ju ett relativt känt ansikte ute i svängen, hur känns det?
- Nja. Det vet jag väll inte, man får njuta så länge det varar helt enkelt eller steka så länge plattan är varm :)

Är du en sådan person som lätt får groupies när du är ute?
- Återigen, nja. När jag är ute så går jag i allmänhet till de ställen folk vet vad de vill ha. Men det är inte svårt att få kontakt med människor när jag är ute!

Till sist. Du får ha en trevlig höst!
- Tackar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0