Varumärkeskontroll - Max Adrian

Efter en tids vila är nu Sliders tillbaka med ännu en het varumärkeskontroll. Denna gången slet vi tag i den ständigt musikerande mångsysslaren Max Adrian för att ta reda på vilka märken som styr just hans vardag.

Kläder

Skor: Converse.
Jeans: Cheap Monday eller Levi´s 501 (svarta).
T-shirt: Egentryckta!
Underkläder: Billiga y-front från Konsum.

Accesoarer

Väska: Seconhand.
Plånbok: Beyond Retro.
Solglasögon: Ray Ban - Wayfarer.
Parfym: Absolut torr.

Teknik

TV: Läser mest böcker!
Stereo: Bang & Olufsen.
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Mp3: Jag köper min musik!
Dator: Tre olika stationära. En för spel, en för foton och en för mek.

Badrum

Tandkräm: Pepsodent White Now, funkar as bra!
Tvål: Kihl´s
Parfym: Helst egenkomponerad med kokosmjölk, honung och svartpeppar.
Medicin: Treo.
Vitamin: Whey-Q, magnesium, glutamin-o och efarnol.

Mat & Dryck

Mineralvatten: Ramlösa Citron.
Vin: Veramonte Sauvignon Blanc alt. Corbett Canyon Cbernet.
Bröd: Fria Grova (glutenfri).
Glass: Lakrits Puck.

Hemma

Säng: Tempur.
Lakan: Jag vill ah en trådtäthet på 1000. Annars känns det fel.
Espressomaskin: OBH Nordica.
Kylskåp: Electrolux.

Färdmedel

Bil: Toyota.
Taxibolag: Charterbuss.
Cykel: Näe, men rollerblades från Netto!

Övrigt

Frisörsalong: Toni & Guy.
Bank: Handelsbanken. Dålig ränta, med en inflation på 3,3% och en sparränta på 2,5% så förlörar jag förtillfället pengar på att spara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0