Back in the US

Hej pa er!

Det var ett tag sedan man bloggade. Kul att det har tagit fart igen och kul att var sa kallade master har dragit det stora lasset och fatt skutan i vatten. Ett mycket stort tack till honom halsar vi pa kontoret!

Just nu bloggar jag fran det stora landet i vast. Det mest farscinerande land som finns. Lika hatat som alskat. Jag befinner mig i delstaten Ohio. Har ar det hog sommar. Luftfuktigheten ar hog och det ar narmre 30 grader varmt. Jag sitter pa altanen, dricker mitt morgon kaffe och tittar ut over omradet som ser lite ut som kvarteret i desperate housewifes. Har ar det lugnt och stilla. Ena grannen klipper grasmattan den andra spelar basball med ungarna. Jag tycker det ar trevligt pa nagotvis, det ar en gemenskap i kvarterat som vi kanske manga ganger saknar hemma i Svedala.

Idag ska jag mestadels ta det lugnt. Formodligen aker jag ner till Ohio State University's campus och halsar pa nagra vanner som jag inte traffat pa ar och dagar. Imorgon bar det av till Jeffersonville. En liten "town" dar de har Midwest storsta outlet. Jag ser mest fram emot Johnston Murphy's skor och Ralph Lauren store. Det ska ocksa bli kul och ga in pa apple store och bose. Var master hade gatt bananas dar inne!

Best regards.
Sliders Corp.
6052 Morse Rd.
Ohio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0